Regler

Det här är det konstigaste jag har varit med om på länge:

Jag loggade in på facebook och en ingift släkting hade skrivit till mig på chatten.

Så här skrev han:

Vem vinner nu då?

Jag tror på ANNA : ) ha en trevlig kväll

 

HAHAHA kom på nu att han måste mena Anna Bergendahl (eller vad hon heter)

 

Men herre gud vad rätt han hade haft om han syftat på nåt annat!

 

Lite nya regler för mitt välmående:

Spegla mig, no no! (förutom när jag sminkar mig)

Gnälla över hur tjock jag blivit, no no!

Klämma på min kropp, NO NO!

Dricka Kaffe eller Cola zero för nära sängdags, nej!

Sätta på mig för små kläder, nej!

 

 

Pussochkram


Kommentarer
Postat av: Aidai

SV: Jo, känslan av att det kryper i hela mig anfaller jämt när jag ätit mig övermätt. Läskigt. Men då brukar det hjälpa när min pojkvän läser ngt för mig. :) Det gjorde han igår och då var jag tvungen att koncentrera mig på annat! Prova! :) Ta inte illa upp när jag inte publicerar dina kommentarer, det är nämligen nästan bara mina kompisar som läser min blogg och jag har valt att hålla min hemlighet för mig själv. Men tack för ditt svar, känns bra när ngn förstår. KRAM! Kämpa på! :)

2010-03-14 @ 09:18:47
URL: http://mikida-aidai.blogspot.com
Postat av: Nea

Sv: Tack :) Jag är 20 år, och 160 cm lång.



De där reglerna är bra förresten, de borde jag försöka ta efter också. När jag sitter framåtlutad vid datorn, typ nu, brukar jag liksom börja klämma på min mage och tycka att jag är jättetjock. Det är så jävla dumt, för när man sitter så här och har åtsittande byxor så ÄR det ju en jävla bilring där. Jag borde bara låta bli.

2010-03-17 @ 10:59:36
URL: http://fuckingfake.blogg.se/
Postat av: Lena

kikade inom för att kolla hur allting är med dig.. ser att du kämpar på.. hoppas att du får en ok helg.. kram

2010-03-19 @ 16:35:23
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0