Matdagbok

Läs inte det här om du kämpar för att bli frisk, jag har gett upp det nu, så det jag skriver kanske kan trigga dig åt fel håll.


Matdagbok

Måndag: 200 kcal
Tisdag: 200 kcal mat + 300 kcal sprit
Onsdag: Ca 2500 kcal (herre gud, jag blir så jävla frisk när jag fortfarande är full från dagen innan)
Tordag: 30 kcal
Fredag: 70 kcal
Lördag: 50 kcal soppa + 600 kcal lösgodis + Ev. lite vodka med sprite zero / Cola zero lite senare.

Vad bra jag mår nu när jag svälter mig igen, ångesten är borta och energin är tillbaka! Det jobbiga är dessvärre att det kommer att dröja ca en månad innan jag ser okej ut igen(anorektiskt sett). Jag har nämligen kämpat som en galning för att bli frisk de senaste månaderna och har sedan min lägsta vikt gått upp, håll i er nu, hela 8 kg! Den här veckan har jag gått ned 2 kg(säkert mest vatten och skit) och det känns ju skönt, men det är långt ifrån tillräckligt!

Nån som vet hur mycket man som mest kan gå ned på en månad?

Skinny


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Nää, jag är inte smal. Tyvärr. Jag lovar :(

2010-03-13 @ 23:12:24
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0