Om att inte orka leva mer, men inte vara förtjänt av att ta sitt liv.

Jag orkar verkligen inte mer, orkar inte kämpa, orkar inte leva mer, jag vill vara mager igen, då slipper jag iaf känna. Slipper känna mig så äcklig, så värdelös, så ledsen.

Jag gråter varje dag, men jag vet inte varför, egentligen är jag så lycklig, jag har allt jag vill ha. Ändå sitter jag här och gråter floder, jag vill inte känna mer. Jag ber, ta mig tillbaka till helvetet, jag förtjänar inte att leva, men förtjänar inte heller att dö.



:(
Jag kommer inte att begå självmord, hur uppgiven jag än känner mig, jag skulle aldrig kunna göra så mot min son, så självisk kommer jag aldrig att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0