Tack för gulliga kommentarer!

Hej på er!
Jag har så himla mycket för mig; Skola, min man, vår son, mina stackars vänner som jag försöker hinna träffa nån gång i månaden(!) och KALASFÖRBEREDELSER! 

Skrutt fuller 2 år snart och då ska vi ha ett jättemysigt 1a Advent-kalas för honom. Jag längtar! 

Innan dess ska jag:
Gå på banken
Handla:
Adventsljusstake
Adventsstjärna
Glögg
Saft
Pepparkakor
Kalashattar? Hihi
Baka:
lussebullar
mjuk pepparkaka
ännu mer julbröd(Har redan tjuvstartat med det)

PRESENTER till skrutt:
Dagge-böcker
Muminfilm + muminleksaker
Duplo
Doktors-set
Skitsnygga kalaskläder

+Försöka hitta en supergod tårta att baka (Skrutt är allergisk mot vanlig tårta)

 Och mitt uppe i all denna stress har jag gått ner lite igen, BMI ligger på 16.9, aldeles för högt för Ana, men lite lågt för mig med tanke på att jag fortfarande inte fått mensen tillbaka.. Jag kan skylla på att jag gör av med väldigt mycket energi just nu, ca 2000 kcal om dagen, så jag måste verkligen GÖDA mig själv, HELA TIDEN!

Ska nog ringa till Sylvia på SCÄ snart för jag tror inte att jag klarar att gå upp eller äns hålla min vikt på egen hand. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag gå ner, bara för att jag INTE ORKAR eller HAR TID att kämpa emot ångesten.

Nej nu ska jag röka lite i fönstret och sen ska jag gå och lägga mig igen(somnade med skrutt kl 21 och vaknade för en stund sen)

pst.. "Ja må han leva, jaaa må han leeeeva, jaaaa må han leeeva ut i hundrade år!"



Kommentarer
Postat av: Lena

Hej! Har skapat en ny blogg just för tillfället.. den gamla kommer ligga kvar o det kan hända att jag återvänder snart till den igen. men du är välkommen att läsa min nya om du känner för det.. Hoppas att du får en bra dag.. Kram

Postat av: F E L I C I A

Oj, det var läskigt många likheter på samma gång! Legginsen är supersköna, eller hur? Men kanske inte så vanligt att en mamma handlar från barnavdelningen, till sig själv? ;) Men är man smal så är man. Hur länge har du haft anorexi? Försöker du bli frisk eller försöker du gå ner i vikt? Hur fick du veta att jg hade det, för såvitt jag kommer ihåg så har jag inte skrivit ner det någonstans? Kram på dig och lycka till med... ehmm... det du vill göra :)

2010-02-09 @ 23:55:25
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0