Sol och blålila naglar

Det känns bättre idag, kanske är det solen, kanske den goda frukosten? Fil med torkade frukter, kanel, äppe och vallmofrön, till det grönt te och citronvatten, fräscht och gott!

Igår va min naglar blå-lila hela dagen, är det bra eller? Funderar på om jag ska måla dom röda så inte folk blir oroliga..

Har inte vägt mig på tre dagar, jag vågar inte, vad den än står på blir jag ledsen! Om jag har gått ner ännu mer så blir jag frustrerad och får dåligt samvete, om jag har gått upp får jag panik, om jag står still så får jag också dåligt samvete, mitt BMI är ju långt ifrån hälsosamt. :(

Aldrig är man nöjd, nu ska jag åka till bästisen och sola lite med henne!
shsryherh

Kommentarer
Postat av: F

Kolla in när våran hund springer i ringen!:)

2009-05-13 @ 15:17:21
URL: http://lifeisplaying.blogg.se/
Postat av: lillis

Blålila naglar, om det är bra? Du vet att det inte är bra ;)

2009-05-14 @ 11:15:25
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0