Tack Ben and Jerry, det blir en SVETTIG NATT pga er!

Sitt-ligger i sängen, tittar på melodifestivalen och njuter av den onyttigaste glassen som finns! HAHA shit vad frisk jag låter! :D

Idag har jag ätit ganska mycket, men har faktiskt inte ångest, jag vet att jag inte ska väga så här lite, så det är bara att smaska i sig!
Blir ni också jättevarma när ni äter mer kcal än ni gör av med?

Gud vad söt Jóhanna Guðrún Jónsdóttir(islands biddrag i eurovision song contest) va, en riktig normalkropps-inspiration!

Okej, så mycket kommer jag nog aldrig att gå upp, men det är nog bra för oss anorektiker att försöka lära sig att se mulliga tjejer som fina!
Island
Jóhanna Guðrún Jónsdóttir

Kommentarer
Postat av: Bullen

Känner igen det där med att bli varm när man ätit mer än vanligt... Eller ja, för mig behöver det inte alltid vara mer än vanligt ens, utan jag blir för det mesta grymt varm vad jag än äter! Särskilt i händer och fötter, det är helt galet! Men jag försöker se det som att det bara är kroppen som tar hand om energin man stoppat i sig, och att det är något sunt :)

2009-06-07 @ 15:16:01
URL: http://www.bullenstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0