Lyssnar på Lady gaga.. regn, soppa, dagis mm

Borde hämta skruttis nu, men ush vilket väder vi har, då är det inte kul att ta 5minuterspromenaden till dagis! :(
Har precis ätit lunch, slängde ihop en god soppa på 10 minuter och den värmde gott! Min sjuka sida va väldigt ihärdig idag och sa åt mig att göra en massa andra saker innan lunchen så därför blev den lite sen..

men men det blir sen middag idag, så jag hinner med ett mellanmål om några timmar ändå..

Hur tänker dom på KTH när dom har tentor från 14-19?
En del har faktiskt barn och familj som väntar hemma!

Jag vet inte vad jag och knodden ska göra nu, skulle vilja åka till min mor, men hon har inte tid för hon pluggar också som en galning just nu.. 

Fan vad jag gnäller, det blir underbart ju, vi sätter nog på nån disneyfilm och myyyser, bara jag och lillskruttis! :)
disney classics


Kommentarer
Postat av: jenny

Självklart, jag tycker bara det vore superkul om lillen följde med:) jag ska till linköping på onsdag men jag tror att jag slutar vid 12 eller något så ifall jag tar ett sent tåg vid 6 eller något så kanske vi kan ses där emellan?!



kram

2009-05-18 @ 15:49:54
URL: http://jennyoregon.blogg.se/
Postat av: Zelda



Hej vännen,



Jag vill berätta för Dig hur beundransvärd jag tycker Du är; att ha en liten son samtidigt som Du lever med detta spöke måste vara allt annat än lätt... Jag har levt med anorexi sedan jag var kring 13 år gammal (jag är tjugoett idag) och jag kan inte ens ta hand om mig själv !



Det gör i och för sig inte Du heller på ett sunt sätt, men det är ändå otroligt starkt av Dig att överhuvudtaget kunna pussla ihop dagarna; verkligheten med den trassliga insidan, pojkvän (man?) och på detta ett litet liv som Du har yttersta ansvaret för ?!



TokFia ;)



En annan sak som jag inte kan sluta tänka på;

hur mådde Du under Din graviditet ?

Hur länga har Du haft problem med ätstörningar o hur påverkade det Dig under själva graviditeten/efter ?



Du får hemskt gärna skicka iväg ett mail till mig.

Vi kanske har gått om varandra på SCÄ ? :)



Om inte, så kanske vi kan pussla ihop en liten mysig promenad ?



Lev väl och fånga dagen,

Zelda.

2009-05-18 @ 20:16:54
Postat av: lillis

Har du anorexia?

Har du en vän som har anorexia?

Har du frågor om anorexia?



Välkommen till frågestunden på min blogg :)

2009-05-19 @ 09:54:13
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: J

Fin blogg!





2009-05-20 @ 08:29:17
URL: http://intedrabbad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0