Idag blir jag gudmor! :D

Idag blir jag gudmor till min bästis son, men får inte stå med i "boken"(vet inte vad det är riktigt, men förstod det som att prästen skriver ned alla gudmödrar och gudfäders namn där) för att jag inte är döpt! Är inte det lite gammeldags? Jag har aldrig haft så mycket tilltro till kyrkans verksamhet, men det här?
När vi lämnade in våra deklarationer här om veckan så stod det folk och delade ut lappar om utträde ur kyrkan, jag har tänkt på att göra det en jag va liten, men nu är det dags :)
Jag ska ha på mig jävulshorn och svans idag när jag står och håller i lillskrutten(som är VÄLDIGT TUNG).. Haha nej, jag ska ha en snygg, knälång klänning, lockat hår och skyhöga klackar ;)

Skriver mer när jag kommer hem, kanske ska ta och berätta den där historien också om jag hinner.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Som sagt jag är ju snart 17 :) Så underviktig är jag inte för jag känner mig normal!:)

2009-05-09 @ 19:32:42
URL: http://lifeisplaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0