God morgon!

Har varit vaken sen klockan 7, gjort frukost till min man och son och städat, men min lilla älskling vill inte vakna :(
Han sover så sött och jag har inte hjärta att väcka honom!

Min man kom hem igår och jag berättade att jag gått ner i vikt igen, så det känns bra, nu vet han och han kan hjälpa mig lite. Fast jag kommer typ inte att träffa honom på flera veckor.. Han har en massa tentor och skit och jag och knodd ska ju antagligen till landet.. :(

Jag har varit så himla duktig när han har varit bortrest, diskat varenda liten grej så fort jag hunnit efter måltiderna, städat upp allt som min son stökat ner på en gång mm.
Känner mig stolt över att det va finare städat när han kom hem än när han åkte! :D

Det låter antagligen som en ganska lätt uppgift, men det är det inte, 1½-åringar stökar ner väldigt mycket och kladdar mat överallt när dom äter + att han vill vara sysselsatt hela tiden, så varje gång jag vill städa/diska/sminka mig/klä på mig så måste jag först hitta på VÄRSTA ROLIGA GREJEN som han kan göra under tiden ;)

Fan jag är hungrig och fryser, kan han inte vakna snart?
JA NU VAKNADE HAN HAHA!


Kommentarer
Postat av: jenny

hej sötnos



nej jag har inte provat det ännu men tack så himla mkt för tipset! ska prova det så fort jag får en ballong/gravidmage igen, har nämligen mått ganska bra i magen de senaste dagarna. Har provat att äta mindre socker som du kanske läst och försöka begränsa matintaget och då mår magen mkt bättre. Sen äter jag ingen lök, paprika eller bönor heller för det verkar vara för hårdsmält för min misshandlade mage.



Hur mår du? Ses vi snart då? Sorry att det inte blev av sist, fortfarande dåligt samvete!



Kramar

2009-05-18 @ 14:34:01
URL: http://jennyoregon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0