FAIL, fast inte på PRO-ANA sättet

Pro-annor skriver ju alltid "fail" i sina bloggar när dom har ätit "för mycket" eller "hetsat"..

Jag tycker att det är så hämskt, dom kämpar för att få en sjukdom, är inte det sjukt?

Jag undrar om dom vet att dom inte kommer att kunna sluta banta när dom nått sin "målvikt" eller om dom tror att det bara är att börja äta igen? Jag hoppas att dom tror det, jag hoppas att dom är så naiva! Annars är det ännu mer sjukt enligt mig! Dom kommer att bli helt fuckade i hjärnan och tycka att dom är ännu fetare än vad dom va innan dom började svälta sig eller banta..

VILL dom att det ska sluta med inläggning och sondmatning? En del vill nog det, vill väl ha uppmärksamhet eller nåt..

Just nu är jag ett ända FAIL, jag har gått ner lite till, åt för lite igår(sex för små mål).. Jag funderar på om jag ska äta "Ben and Jerry's"-glass till mellanmål, men jag kommer nog inte våga..

Jag är själv hemma med min son hela helgen, min man är i helsingfors och festar och spelar matcher.. Får se om vi åker till min mamma idag, då kan jag ju inte undvika mat och det vore ju bra, för jag VET att jag borde äta mer!

JÄVLA FITTSJUKDOM! Jag kommer att skämmas ihjäl när vi åker till landet nästa vecka och träffar släkten, dom kommer se att jag gått ner igen och ställa en massa frågor och jag VILL INTE ha deras uppmärksamhet! Jag vill inte att dom ska veta att jag har anorexi!!
Och ännu värre veckan efter.. Då kommer min pappa<3 hem från paris och vi åker till skåne tillsammans för att fira min farmors 70årsdag.. ALLA kommer att fatta! ALLA kommer att göda mig och jag kommer att äta och gå upp 5 kg på en vecka.. VARFÖR UTSÄTTER JAG MIG FÖR DET HÄR?

Om jag vore en frisk person(som precis gått ner lite för mycket i vikt) så skulle jag ta mig i kragen och njuta av en halv ben and jerry-glass-låda, men det är jag inte.. JAG ÄR SÅ JÄVLA FAIL JUST NU!

haha(jag känner inte dom på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0