Bröt ihop..

Det blev kaos i mitt huvud när jag skulle laga lunch, allt gick fel, det hamnade en liten bit av min blomkål i min mans sojafärssås och då kunde han inte äta den för att han tycker att det är SÅ äckligt.. JA, jag blev arg, det va himla fånigt av honom, men jag orkade verkligen inte bråka, så det slutade med att jag grinade och kände mig värdelös! Efter det har jag inte ätit.. Jag orkar inte.. Är så rädd för ångesten, vill inte ha mer ångest idag..

Jag borde nog gå ut snart, har varken druckit eller rökt på flera månader, jag brukar må bättre när jag fått gå ut och "visa upp mig".. Ska prata med min man om det, han vet att det är så, att jag behöver komma bort ibland. Han har sina träningar och matcher och eftersom jag inte får gymma längre så kommer jag ju aldrig bort.. Det får väl bli nästa helg eller nåt.. Jag saknar min älskade vän som jobbar som modell i thailand just nu, vi går jämt ut när hon är här, det blir alltid helt galet och sjukt kul! Längtar verkligen tills hon kommer hem :(

drink

Nu ska vi titta på BONES!
bones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0