Bloggar från bibblan och beslutsångest

Har precis lunchat med min kära mor, hon påpekade att jag är dålig på att äta kolhydrater, att jag är väldigt mager mm.. Har mått så himla konstigt i flera dagar, haft beslutsångest inför allt..
Tex så kan jag inte välja kläder, inte bestämma mig för om jag ska ha fondation eller ej, inte välja skor, inte välja vad jag ska äta.. Detta har resulterat i att jag stått naken framför en hög med kläder och skakat av köld och inte ätit.
Idag hjälpte mamma mig genom att bestämma att jag skulle möta henne på fridhemsplan och äta lunch. Behövde den där pressen på mig för då satte jag bara på mig whatever och gick ut, men annars hade jag fortfarande stått där och skakat..
 Nån som känner igen sig?
Är det här symtom på anorexin eller är det nåt annat?

Min mamma verkade inte tro att jag va deprimerad iaf, för jag frågade henne.. Hon jobbar med sånt så hon borde veta..

Nu ska jag åka till dagis :)
dfju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0