Hemgjord nyttig choklad och Svar på lite frågor/kommentarer

Idag har jag varit duktig, jag har inte rört mig så mycket och jag har ändå vågat äta, känner mig ganska nöjd med mig själv, men lite hungrig..
Kanske ska ta en liten bit av min hemmagjorda nyttiga choklad! :D
Nån som vill att jag berättar "receptet"?

Om ni har några fler FRÅGOR så är det bara att ställa dom!

Svar på några tidigare frågor/kommentarer

Svar till Zelda
Ja, det har du rätt i, men jag har svårt att vara arg på henne och svårt att klandra henne..

Om jag tänker på det tillräckligt mycket så känns allt ändå som mitt fel.. Även om jag vet att det inte är så..

Hon har sitt eget bagage och jag har ALDRIG äns nämnt för henne att jag haft ett ända litet problem, så hon känner nog inte mig över huvud taget, fast vi ofta träffas några gånger i veckan.. haha helt sjukt va? :/
Ta hand om dig med :)
Svara när du vill och har tid, no pressure!
Kram

Svar till DPYKM
Jag minns inte riktigt nu, men jag hade nog ätit 5-6 små mål på mellan 50-300 kcal och sen vågade jag väl inte äta ikapp det på kvällen när jag räknade ihop kcal-erna.. Det händer mig ganska ofta att det blir så, jag äter för lite på dagen för att jag ska kunna äta nåt på kvällen och sen får jag ändå inte i mig nåt på kvällen, förstår du?

Svar till Anonym som frågade:
är det svårt att vara ung mamma? är det svårt att hålla ihop som familj med ekonomi och sånt?

Ja, det är nog svårt för alla att vara förälder, det är slitit, kämpigt och ibland smärtsamt, men det är samtidigt Underbart, Roligt, Spännande, Mysigt, Värdefullt och fullkomligt VÄRT DET!

Jag tror personligen inte att det är ett dugg lättare att vara en 30årig mamma!

Vi tre har jättebra "sammanhållning" så vi har inga problem med att hålla ihop, just nu iaf.

Ekonomin tycker nog de flesta unga föräldrar är jobbig, men jag och min kille tycker att det är ganska kul att spara in på onödiga saker och blir nöjda och stolta när vi märker att vi klarat oss på under existansminimum ett tag! Gör en "Kul grej" av det om det känns kämpigt! ;)

Ska till lunchgruppen på SCÄ imorn så vet inte om jag hinner skriva igen innan midsommar så..
GLAD MIDSOMMAR TILL ALLA ER SOM KÄMPAR!


Kommentarer
Postat av: Nelmo

Jag lever prima det liv jag har =)

2009-06-18 @ 17:45:11
URL: http://certify.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja kan du inte berätta receptet :D

2009-06-23 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0