Hemma igen!

Förlåt att det blir så här, vi sitter lixom aldrig still när vi är lediga ;)

Varit i skärgårn över helgen, spelat kort, bastat, supit(!) och ätit(!) jättemycket haha!
Jag är inte en så van drickare(och ätare) som jag en gång var, men det gick bra ändå, hade dock ganska mycket ångest igår morse, men när jag vägde mig i morse så blev jag lugnad, jag hade inte gått upp 5 kg, trotts en massa öl, popcorn och jordnötsringar! :)
Juste, jag rökte en massa på fyllan också och jag har inte tagit en ända cigg sen dess! Duktiga mig!

Knodden har fått rubbad dygnsrytm när vi vart borta, men nu när vi är hemma igen så fixar det sig på nån dag :)

En sak undrar jag..
HUR KAN MAN VÄLJA ATT BO I DET HÄR LANDET??
Regn är så jävla äckligt.. Jaja inte klaga, det ska tydligen inte regna på midsommar iaf :)

Nu ska vi åka å handla, kram på er!
öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0