God morgon!

Snart kommer min man hem från sin sist tenta för den här terminen och vi ska iväg till vår favvo-restaurang och luncha, så då måste jag gå, men tänkte uppdatera lite ang. böckerna först!
"Sluta svälta" känns som att den är skriven för en 13åring som precis slutat äta, som inte vet nånting om anorexi, ämnesomsättningen etc. MEN jag kan ha fel, så jag kommer att göra alla uppgifterna trotts min känsla av att boken inte är för mig. Gjorde den första uppgiften igår, men läste sen i kapitlet efter  "Du har antagligen inte gjort uppgiften, det visar hur fast du är rigid och stelbent och fast i det anorektiska tänkandet." Jahapp! Då vet jag.. Men jag gjorde ju uppgiften?

Andra uppgiften är att skriva en lista på alla problem som svälten ger mig, jag skulle börja med att skriva ned en sak på listan och dagen efter skriva rästen. Igår skrev jag:

"Dåligt samvete - för att familjen är orolig för mig" och fyller nu på med "Ångest", resten får jag skriva ner ikväll för nu blev det dags att gå! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0