God morgon!

Oj! Såg nu att jag skrivit ett inlägg för några dagar sen och missat att publicera det, klantigt! Här kommer det iaf:

Så, vad har hänt de senaste dagarna?

I torsdags var jag på SCÄ och hade lunch-grupp, vi var bara tre stycken den här gången så det va ganska intimt och en av oss var väldigt ledsen över en sak, så jag satt kvar med henne en stund efteråt och pratade <3

Sen träffade jag en supergullig tjej och vi gick lite på stan, hon lyckades till och med få mig att köpa och äta naturgodis(som jag inte vågat på typ ett halvår) så det kändes bra! :D Vi provade jeans som va för små och det kändes däremot mindre bra, men vi kunde skratta åt det iaf!

Igår va vi hos en annan supergullig vän som bor i ett hus i åkersberga, hon fick en liten dotter för 1,5 månader sen, så det va lugn stämning med bara barnfamiljer och ingen alkohol, så det va jättemysigt och jag åt världens godaste chokladkaka(som tydligen finns i nästa nummer av MAMA)!

Min son dushar just nu, jag tror att han är MIN son, han har nämnligen duschat i 1 timme och en kvart nu! Det brukar jag också göra :)
Min man försköker få upp honom men han vill inte haha 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag skulle gärna vilja veta receptet på den där egengjorda chokladen som du skrev om. Tack på förhand!

2009-06-25 @ 21:30:11
Postat av: a

Hej :) Jag såg att du sökte efter tips på självhjälpsböcker i något inlägg där nere och jag tänkte tipsa om boken "Mattillåtet" av Gisela van der Ster. Det är först en faktadel, och sen en praktisk del med 20 steg att göra. Det är faktiskt bra och spännande att läsa.



http://www.bokia.se/mattillatet-gisela-van-der-ster-9137126768/bok/9789137126760/

2009-06-25 @ 22:02:29
Postat av: jenny

FAN VAD DU ÄR BRA, FAN VAD DU ÄR BRA!

Åhhh jag är sååå stolt över dig! Visst känns det underbart?! nu ringer jag diig! :D:D KÄRLEK på höööög nivå

2009-07-02 @ 10:25:17
URL: http://jennyoregon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0