Ätstörnings och självhjälps -böcker, att svälja sin stolthet med ett flin!

Fungerar dom?
Jag har aldrig läst en självhjälpsbok och har som många med mig skrattat åt Mia Törnbloms fåniga "hurtbulle"-leende och sönderblekta hår på framsidan av "självkänsla nu!" och tänkt att sånt där får folk gärna hålla på med, men inte är det nåt för mig inte, jag är alldeles för kompliserad för sånt där! 

Nu har jag iaf bestämt mig för att låna en "självhjälpsbok" på bibblan imorn, för hjälp behöver jag! Haha
Nån som vill tipsa om en sån? ;)självkänsla

Ska också kolla om det finns nån anorexi-bok att låna, har kollat lite på nätet och hittat en del.
Bla. "När mörkret kom", "Jätten i spegeln", "Sluta svälta Handbok för dig som kämpar mot anorexi", Från självsvält till ett fullvärdigt liv: En ny KBT-metod i 6 steg"
Några tips?

Det ska bli intressant det här, hoppas att inte alla är utlånade, undrar lite över när jag ska ha tid att läsa dom bara, får väl sluta blogga eller nåt ;) haha 

Idag va jag på lunchmöte på SCÄ och jag måste bara säga att gud vilka underbara, snälla och förstående människor det finns! Tack! Längtar redan tills jag ska luncha med några av dom igen på måndag! :)

God natt/God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0