Ambivalens

Jag är så kluven.. JAG VILL BLI FRISK, men jag vet inte vad frisk är, jag har inget minne av att jag nånsin varit frisk.. Jag trivdes bättre med min kropp innan vi åkte till skåne(och jag gick upp 2 kg), men jag mådde nog inte bättre, jag va nog inte gladare.. eller va jag det?

Nu måste jag äta lite mellanmål :/ VILL INTE.. Vad ska jag äta? Sugen på fetaost och spenat.. kanske kalcium och järnbrist? Skulle inte tro det, äter fil och yoghurt hela tiden.. och en "mitt val vegetarian" om dagen..

Vad ska jag göra idag? Min man är och spelar golf(i regnet utan paraply haha) och lillen är på dagis.. Min mamma vill träffa mig och lillen, det får nog bli så, fan nu måste jag äta!

Jag är trött och gnällig idag.. haha


Kommentarer
Postat av: E

jag tror dock inte att det syns på mig. iallafall inte om man bara ser mig påklädd på stan. har ett bmi på nästan 15.

kram

2009-06-04 @ 19:54:17
URL: http://atstord.blogg.se/
Postat av: lillis

usch låter som en regnig dag på alla sätt ;P



Är choklad bättre än vanligt godis? hmm, trodde det var tvärtom haha! man lär sig något varje dag ;)



Ta hand om dig!

2009-06-04 @ 23:16:39
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0