FET

Varför känns det som att jag är överviktig varje gång jag äter en lite för stor portion mat?
Jag känner mig äcklig, fet, svullen, blir varm, svättas/kallsvättas, helvete..

Åt lunchbuffet med min mor idag och åt mer än en "SCÄ-rekomenderad portion"  Svättas fortfarande.. HATAR DET HÄR!

Om det fanns ett piller som gjorde att man kunde leva utan hunger, utan att äta och hålla en bra vikt, skulle ni ta det?

Tänk att bara få slippa mat, slippa ha ångest för att man äter/inte äter tillräckligt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är stark!

2009-07-25 @ 14:00:06
Postat av: lena

jag kikar in här o vill bara säga att du är stark som kämpar på.. det är inte enkelt o ha barn o samtidigt leva med äs.. jag vet det... kämpa på... kram

2009-07-28 @ 12:57:18
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0