eh!

 Allt är upp och ner, vikten, maten, vännerna, rökningen, drickandet, det ändå som är bra och som vanligt är min fina man och vår son, allt annat är så oförutsägbart och otäckt.. Imorn ska jag festa med mina ätstörda vänner från SCÄ, hur ska jag klara det? Hur mycket kommer jag att gå upp? Kommer jag att förtäras av ångest i flera veckor efter? inte kunna unna mig nånting? åt en bit mörk choklad idag.. känner mig fet och äcklig, jag är fet och äcklig, kommer aldrig att duga, vara bra nog, vad jag än väger.. Trött på Anorexiskiten! :'(

Kommentarer
Postat av: jenny

jag finns fortfarande här för dig.

det gäller bara att du litar på mig och vågar ta min hand och följa med över till andra sidan.

2009-07-26 @ 10:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0