Uppdatering från helvetet

Sist jag skrev va i tisdags, då hade jag varit ångestfri i några dagar och kände mig nästan fri! I onsdags morse kom den iaf tillbaka, arg som aldrig innan, den eskalerade ändå fram till fredag kväll då jag fick en panikångestattack och jag va inte bra igen för än i lördags kväll! :O
På söndag morgon vaknar jag med världens förkylning, så nu sitter jag här och snorar, tittar på "Lady och Lufsen" och är lättad att det gått över :)

Det va nån som kommenterade att jag nog är väldigt smal.
Nja, jag tycker ju förstås inte det, men en frisk person ser nog en smal tjej när hon ser mig..

Jag har faktiskt gått upp till BMI 17.2 nu, herre gud, det skulle vara så lätt att bara ge upp nu och gå ner igen, men jag får inte, jag vill verkligen bli frisk! 

JAG SKA HA MENS SOM EN NORMAL KVINNA OCH JAG SKA HA FLER BARN! 

*försöker peppa mig själv*

Ni vill väl också ha barn va? Vet ni att det inte finns nåt bättre?

lady och lufsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0