Fan, jag mår ju så bra nu..

Nu har jag börjat skolan igen, frisörgymnasiet, sista året, med 91orna, jag är ju 88a, haha!
Har varit på salongen igår och idag, speglar överallt, är det bra eller? Mår faktiskt inte så dåligt av dom, undviker att titta i dom..

Allt känns bra, men jag tror att jag äter för lite.. Otippat..

Blir så besviken på mig själv, jag ska ju klara mig ur det här, men kan inte låta bli :(

Snart kommer pojkarna och hämtar mig, vi ska hem och laga mat och sen måste jag sova, somnade inte för än fyra i morse.. Vet inte varför, kanske för att jag äter för lite..





Kommentarer
Postat av: lillis

Man kan inte alltid lyckas! En dag utan ångest är bättre än ingen! Vad vacker du är:) Såg dina bilder på facebook!!

pusss!!

2009-08-24 @ 20:17:05
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0