Brunch

Idag vaknade vi sent, ca 11 och bestämde oss för att äta brunch istället för frukost!
Jag lagade en sjukt god Taco-panpizza (med sojafärs och fet ost)
Efter det har jag ätit en massa choklad, en finn crisp med plommonmarmelad och vindruvor, mätt, men ångesten infinner sig inte, skönt!

tacopizza
after
Min favoritsylt som ni bara MÅSTE prova, det är ett polskt märke, men den finns på t ex coop på hyllan för utlänsk mat!
Den är speciellt god på vitt nybakat bröd(ångest, men det är det värt vet ni;)

Favoritsylten
Det rinner en del österrikiskt blod i mina ådror och det påminns jag om när jag äter den här marmeladen :)

Kommentarer
Postat av: cupcake

sv: vad härligt det låter. kött har börjat äckla mig mer och mer den h'r gångna veckan då jag testat på ett veganliv! Jag har haft äs sen jag var väldigt liten och var för ca 1½ år sedan nerepå ett BMI under 12 (under 39 vägde jag då) då jag inte ens hade ett liv. Sedan blev jag upptvingad till 75 kg. Hmm vi kan säga såhär.. jag vill inte bli smal för att dö men om jag dör för att jag blivit för smal så anser jag det som att ha lyckats.

2009-08-23 @ 17:02:54
URL: http://www.cupcakeskcal.wordpress.com
Postat av: LenaLiten

hej! vilkenbra blogg du har! jag har själv anorexia och jag går igenom samma som du, den eviga kampen mot ångesten och hjärnspökena. jag brukar leta efter bloggar som din för att få lite pepp och känna mig lite starkare och inte så ensam.

ville bara säga det, tack för att du bloggar!

Kämpa på! we will make it!

2009-08-25 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0