-

Just nu känner jag mig så tjock.. Jag saknar att vara mager, jag saknar mina utstickande höftben, ryggkotor, nyckelben, bröstben å herre gud vad fina ben jag hade.. Men mådde jag bra? Nej.. Mår jag bra nu? Nej!

Frisk, Vad är det? Tjock? JA, så in i helvete!

Ja, nu är jag tjock, bmi 17,2, jag har kämpat för att ta mig upp hit, vill verkligen bli frisk, men vill verkligen väga under 40 kg också, iaf under 45, igen..

Hur ska jag klara vintern om jag går ner igen? Skolan?

Jag oroar mig inte så mycket för skrutt, jag har alltid orkat med honom hur dåligt jag än mått..

Varför känner jag så här igen? Varför blir jag inte frisk? Var är min mens? Jag har ju varit så duktig och tryckt i mig mat hela sommaren..

Ska jag ner igen eller? Måste jag verkligen det? Jag vet att det är anorexin som talar, men jag känner mig så svag nu, jag orkar inte kämpa emot längre.. Jag är rädd, rädd för att falla igen :´(

Nej nu ska jag sova innan jag börjar tvångsmotionera!

snejana


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag bara trillade in på din blogg. jag är frisk från anorexia sedan några år tillbaka och livet är så mycket bättre nu. tänk på att anorexia är ärftligt vill du att barnen skall ta efter ditt beteende och uppleva samma helvete? kämpa mot frihet = friskhet

2009-11-05 @ 19:19:49
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0