VÄRDELÖS

JAG ÄR SÅ VÄRDELÖS! Fick för mig att det var onsdag idag, en jävla idiot är vad jag är, precis när vi ätit lunch så kom min man på att jag hade lunchgrupp på scä idag! Så, nu måste jag betala 115kr för att jag inte anmälde att jag inte skulle komma. Här gick jag runt och trodde att det va onsdag som en VÄRDELÖS JÄVLA IDIOT!
Jag önskar att jag kunde spy upp(jag spyr aldrig, det är inte ovärt och äckligt) min lunch(en brödbit med brieost och spenat och två morötter, ca 300 kcal) inte för att det va för mycket men för att jag har sån ångest nu, jag är röksugen också fanfanfan Jag hatar att slösa bort pengar!

Kommentarer
Postat av: jenny

Sötnos, de där 115 kronorna kommer du ha glömt att du "slösade" bort om bara några dagar. Så litet är det problemet :)



Ta hand om dig och du, den där lunchen gör ingen lycklig. Våga äta och våga vara glad. Det förtjänar du. Och din bebis :)

2009-04-23 @ 19:21:20
URL: http://jennyoregon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0