Anorektiker kan faktiskt vara lyckliga!

Min skrutt är själv på dagis just nu!
JAG VET INTE VAR JAG SKA TA VÄGEN, det tar nog 2 min för mig dit om jag springer, jag har skorna på mig och jag har sagt till fröknarna att ringa så fort han blir minsta lilla ledsen!!

Haha men blir lite störd av att vara mamma ska ni veta, nej inte bara ätstörd!
Orolig och fånig, men det visar jag inte för lillen förstås! När jag gick från dagis så log jag jättestort åt honom och vinkade och han log och vinkade tillbaka! Underbara barn!

Det är så roligt, jag har inga syskon och när jag va yngre så sa jag alltid att jag HATADE barn och att jag ALDRIG skulle ha några!
Det kan man inte tro, om en ätstörd tjej, som blev gravid när hon va precis fyllda 18, med en kille hon varit ihop med i några månader, men ändå väljer att behålla barnet och bli en perfekt mamma till barnet och förlovad och sambo med killen! ibland känner jag mig så stolt över mig själv!
 
Å VAD JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ! <3Fast min man är mycket snyggare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0