frisk sida och sjuk sida,

Ang. att jag är ångestfri om jag äter under 1000 kcal om dagen, jag äter faktiskt mer en det ibland, iaf de dagar när min friska sida är stark och idag är en sån dag, jag har lyckats äta 1200 kcal hittills, utspritt på frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag. Här är det jag ätit idag och lite mer ska det bli, idag ska jag iaf inte gå ner i vikt!
Yoghurt naturell fett 3 %        1 dl
  Kiwi     3 st  
  Äpple m skal    2 st  
  Rågbröd fibrer ca 10 % typ pumpernickel     70 g  
  Brieost fett 34 %     15 g  
  Avokado     1st  
  Pasta makaroner spaghetti     20g  
  Ananas     0.4 st  
  Champinjoner    5 st  
  Purjolök     1 dl 
  Sojasås    1 tsk 
  Gräddersättning m havre fett 13% Oatly iMat     25 g

 Nu kom min lilla skatt och kröp upp i mitt knä så nu ska vi kramas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0