Underbar låt Brittan!

http://www.youtube.com/watch?v=SLXhJZwihA4

Jag har nästan lyssnat sönder den redan, men den är ju så fin! Lyssna på texten <3

Så(som hon sjunger i texten, att hon bara väntar på att han ska krossa hennes hjärta) kände jag faktiskt för min man i början, när jag va gravid, grinig och tjock! Men han gjorde inte det, han talade om för mig varje dag hur vacker och underbar jag va!
Och det gör han fortfarande, senast igår sa han att han inte skulle kunna leva utan mig, då sa jag att det va han ju tvungen att göra för vår sons skull, och då sa han att han skulle leva, men inte LEVA! Han är verkligen underbar ibland!
Nu bär det av till dagis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0