Svar på Fredrikas lite blåsta komentar.

Vem fan vill ha ett benrangel som kallar sig tjock?

Hade hon läst min blogg så hade hon vetat att jag redan HAR allt jag vill HA, jag har en underbar man och en underbar son.
VEM VILL HA? SEN NÄR SKA MAN ANPASSA SIN EGEN KROPP EFTER VAD ALLA ANDRA TYCKER?

Hade hon skrivit så om jag skrivit att jag hade STORLEK 48 och såg fram emot att visa upp mig på stranden i sommar? Nej antagligen inte, då hade hon väll sagt att "det är så bra med starka stora kvinnor yadiyadiya"

Kallar mig tjock? Jag har aldrig skrivit att jag är tjock, däremot att jag KÄNNER MIG TJOCK ibland och det är verkligen inte samma sak. Jag vet att jag inte ÄR tjock, men när man har anorexi så är det väldigt vanligt att man känner sig STOR eller FÖR MYCKET. Jag är ofta rädd för att vara I VÄGEN, vill alltid vara PERFEKT, se PERFEKT ut mm

Dessutom är jag inte ett benrangel, jag är, som en kompis (påSCÄ) till mig uttryckte det, klädsamt anorektisk!

Apropå ingenting, min son smakade precis på mitt gröna jasminte och han älskade det! :)
Grönt te är antioxidantrikt och kan förebygga cancer, det ni! :D
mmm Gott

Kommentarer
Postat av: Jenna

Precis, det är en jäkla skillnad mellan att VARA tjock och att KÄNNA sig tjock.. jag känner mig tjock, eller som du sa; för mycket väldigt ofta :(

Jag har hört att grönt te är bra för ämnesomsättningen också :)

kram<3

2009-04-26 @ 10:56:44
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0