Svar; anorexi och graviditet

Nicole med sin fina nya bulle i ugnen!
Det kom en komentar till mitt förra inlägg som jag tänkte svara på här.

Frågan var;
"Hur kunde du blir gravid när du är anorektiker? Har du mens?"

Jag hade en friskare period, där jag stod ut med att vara tjock(hade ett bmi på 19) och då hade jag mens och kunde därmed bli gravid. Nu har jag inte mens och har inte haft det sen jag blev gravid i mars för 2 år sedan.

Hoppas ni blev lite mindre förvirrade av svaret, ställ gärna fler frågor om det är nåt mer ni undrar! :)

Jag hade tur som blev gravid under en friskare period av mitt liv, min son är ju det bästa som hänt mig!


Kommentarer
Postat av: olivia/cupcake

Härligt med en "tjock" period när det liksom vart värt det iaf :) !



Stay Strong!

2009-04-20 @ 15:57:22
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0