Sometimes I just need some space

Ligger här i sängen och funderar på vad jag ska ha en blogg till. Tror att det blir ett skönt sätt att avreagera sig, skriva av sig lite, när tankarna blir för destruktiva, det är alltså planen med denna blogg, att den ska ge mig lite space.

Ligger i sängen? Varför i helvete ligger idioten i sängen vid 17-tiden en sån här fin dag?
Jo, fettot ligger här för att hon har tagit tre attarax, och inte för ångest för en gångs skull utan för nässelfeber(!), fick en allergisk reaktion på hakan här om dagen, fråga mig inte varför för det vet jag inte, blir så ibland, men nu är iaf min haka illröd och jag tröttnade på det så min man sa åt mig att knarka lite attarax och somna, så det gjorde jag!

Jag somnar alltid när jag tar attarax, blir helt utslagen, det har tom hänt att jag har tagit två sånna tabletter och sen sovit i ett dygn, i sträck! Det är ju inte så praktiskt när han har en ett-och-ett-halvt-åring som Aldrig sitter still, vilket resulterar i att jag i princip aldrig tar mina tabletter och går omkring med ångest jämnt eller helt enkelt väljer att äta mindre än jag beghöver för att slippa ångesten.

Jag kallade mig själv för fetto lite högre upp, och jag vill bara förtydliga, jag känner mig som ett fetto, ser ut som ett fetto i spegeln, men mitt bmi ligger en bra bit under gränsen för anorexia och ingen normal människa skulle kalla mig fet, men sen är jag ju inte normal heller.Såhär ser jag och älsklingspojken ut när vi är ute och går, fast jag är nog en aning smalare och vi är båda blonda, och så ler vi och skrattar förstås! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Du kan kämpa dig ut det här om du vill. Tänk på din son. Du vill väl se honom växa upp och bli stor?

Lycka till med allt. Kram

2009-04-17 @ 22:38:04
Postat av: UngAnaMama

Tack så mycket! Min son mår jättebra och har ingen ätstörning bara så ni vet Kram :)

2009-04-18 @ 09:29:51
URL: http://unganamama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0