K-FED = FET NOLLA!

Här är lenken från förra inlägget igen
http://www.youtube.com/watch?v=SLXhJZwihA4

Här har ni hennes äckliga exman:
http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=51478

FET NOLLA, haha, jag är också en NOLLA, en SIZE ZERO!

Jag har gått runt och trott att jag tycker att äpplen(speciellt Granny Smith) är jättgott!
Pratar med min bästis just nu på msn och fick en liten tankeställare (mamman är jag):

Bästisen:
Jag hatar vatten

Mamman säger:

jag hatar också vatten hehe

Mamman säger:

men det är bra

Bästisen, säger:

gör du?

Mamman säger:

javisst, men det som inte dödar en stärker en haha

Bästisen säger:

yep

Bästisen, säger:

jag försöker trycka i mig vatten

Bästisen, säger:

vad ska du äta till lunch?

Mamman säger:

Vet inte, ush vill inte tänka på lunch, fick sån ångest efter lunchen igår, helst vill jag bara äta äpplen, men det funkar ju inte så riktigt

Bästisen, säger:

gumman!

Bästisen, säger:

jag blir hungrig av äpplen

Mamman säger:

hmm.. ja det kanske jag också blir.. men jag gillar att vara hungrig

Mamman säger:

kanske därför jag gillar äpplen..

Bästisen, säger:

kanske..

jag får bara ångest när jag äter typ godis, bakelser, chips eller sånt

eller onyttig mat

typ vitt bröd eller röd cola eller feta såser


Kommentarer
Postat av: jenny

usch vad synd att bästisen skriver att hon får ångest av sånna goda saker. mina kompisar säger aldrig vad de får ångest av, enligt dem så får de nämligen aldrig ångest för ätbara saker men vem vet, det kanske inte är sanningen men hur som helst så vet de att de inte ska prata ångesttankar med mig. i alla fall inte när det har med mat att göra.



kämpa på nu tjejen,



kramar

2009-04-26 @ 19:56:18
URL: http://jennyoregon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0