Svar, på mitt eget inlägg!

Nej, nu får jag fan ta och ge mig, hon kanske VILL gå ner, VILL bli som jag, men det kommer hon aldrig bli, för hon har ingen karaktär!
När vi va 14 åriga skitungar, första gången jag blev sjuk, peppade vi varandra att inte äta, men hon blev aldrig anorektisk, så fort jag inte va med henne så tryckte hon i sig fett och socker, men det gjorde inte jag, jag såg fet ut i spegeln, fast jag inte var det, det gjorde nog inte hon, eller så hade hon för dålig självdisciplin för att göra nåt åt det.

Jag hoppas och tror att jag har rätt för jag önskar ingen annan detta öde! Speciellt inte min underbara bästa vän! Jag hatar (och älskar) att jag har en sån självdisciplin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0