Hur är det möjligt?!

Okej att jag åt en STOR middag igår, men jag borde inte ha gått upp ett halvt kilo, men det har jag, ALLT JAG ÄTER SÄTTER SIG JUST NU!
Då tänker ni, det är vatten, eller maten som ligger kvar i tarmen eller nåt, men NEJ DET ÄR ETT HALVT KILO FETT, hur det nu kan ha gått till, jag har en våg som mäter fettprocent så jag VET!

Okej, min ämnesomsättning är väll noll nu när jag precis SLUTAT RÖKA OCH SLUTAT DRICKA KAFFE, men ändå.. Jag blir så förtvivlad..

Frukosten blev 1,5 dl lättfil och 5 jordgubbar, jag vet att jag är feg som inte åt mer, men jag orkar verkligen inte med mer ångest idag.

Nu till nåt roligare, på torsdag ska jag fika med Jenny, vi har aldrig träffats förut så det blir kul :D

Hon kommer dock tycka att jag är fet, men det får jag väll stå ut med, jag är ju det. Okej, inte SÅ fet:herre gud
Men inte så heller tror jag:
nicole eating


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0