Förklaring

Tänkte bara förklara en sak som jag skrev i mitt förra inlägg.
Min ämnesomsättning ligger inte på noll och det var inte det jag menade, men det tror jag att nästan alla förstod. Jag menade att den är lägre än den brukar vara eftersom jag precis har slutat röka och dricka kaffe. Det betyder att jag måste äta 300-400 kcal mindre än jag brukar eller göra av med lika mycket extra varje dag för att behålla min vikt.
grrcigg

Idag var Bästisen och hennes son hos mig och det va mysigt :)
Hon åt en massa sushi och berättade om alla bakelser hon ätit igår, så jag behöver nog inte vara orolig för hennes ev. ätstörning mer..

Nu ska jag gå till tvättstugan!

FAN VAD JAG HATAR ATT TVÄTTA KLÄDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0