En anorektiker på dagis!

Vi har inskolning på dagis just nu så jag är där med min älsklingspojke på dagarna. Barnen är så söta och goa!

Fast det är lite jobbigt, för jag blir lite sugen ett till barn, jag skulle vilja ha en flicka också.. Det är två flickor i min sons grupp som alltid vill leka med mig när jag är där och vill att jag ska trösta dom när dom är ledsna, så gulliga!

För oss är det ju inte bara att ha sex utan att skydda oss för att jag ska bli gravid, jag måste ju gå upp i vikt först, eftersom jag inte har ägglossning och mens nu, så det skulle krävas ganska mycket jobb från min sida för att vi skulle kunna få en till knodd.. Dessutom är det ju meningen att jag ska gå mitt sista år på gymnasiet i höst(jag vet jag är lite sen med det), men åååå jag vill ju att min son ska ha ett syskon!

Fast det blir nog bra att göra som vi planerat; skaffa ett till barn ungefär när vår son börjar skolan och min man pluggat klart på högskolan.. Fan jag VILL VARA GRAVID igen, det är så mysigt!

På SCÄ, i min lunchgrupp, är det två andra ätstörda tjejer som precis fått sina första barn och båda har fått flickor, det gör det ju inte lättare för mig att sluta längta tills det är min tur igen..

Fast GUD vad jobbigt att inte få sova på nätterna, byta bajsblöja 20 gånger om dagen, amma mm Nej nu blev jag avskräckt, PERFEKT!
Hehe
NAW!En flickbebis!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Svar: Nej då, proteiner is the shit.



Ha det gott!

2009-04-22 @ 10:44:10
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Lollo

Svar: Har du haft något ätstörning? Du nämner ju SCÄ i detta inlägg.. Jag går dit.

Jag kanske kan få min mamma att sluta röka.. hehe^^

Är det din mage man ser? Är det en fot på magen?^^

2009-04-23 @ 11:22:10
URL: http://slim.devote.se
Postat av: NicolasG

haha, det lät ju hgärligt det sista.

´ja du, jag har varit rädd för att jag ska gå upp, så jag var tvungen att väga mig imorse, jag har gått ner ett kilo sen i måndags!!! men det ska jag inte avslöja i bloggen förrän på måndag, dvs efter att ha gjort dieten en vecka.

2009-04-23 @ 11:26:19
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0