Det löste sig, men gud så mätt jag är fortfarande :/

Ush, jag slutade äta för nästan 5 timmar sen och jag blir fortfarande illamående när jag tänker på mat.. Jag tror inte att jag mår bra av att överäta, då bara MÅSTE jag straffa mig själv och det FÅR JAG INTE, imorn bitti ska jag äta yoghurt och jordgubbar vare sig jag vill eller inte, dock ev. lite mindre än jag hade ätit om jag inte hade tryckt i mig 10 kg mat till middag, jag kan verkligen inte släppa kontrollen, men det ska jag ju inte för jag är ett äckligt fläskberg!

Ush, fettet har redan satt sig, på magen, jag HATAR när det sätter sig på magen, om man klämmer på valkarna så känner man att dom är tjockare, JAG HATAR MITT ÄCKLIGA FETT! FANFANFAN! När ska jag få min äckliga mens tillbaka så jag inte behöver oroa mig för min hälsa mer? Jag tycker att jag ÄR tjock nog för att ha mens!

Nu ska jag rulla till sängen och kura ihop mig så att jag kanske känner mig lite mindre..



Så här känner jag mig just nu:
fet ångest
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0