British size 2, Sub zero, size 00?

Skrev i det förra inlägget att jag har size zero, men sen läste jag nånstans och såg att det är storlek 34, men jag har oftast storlek 32.. Provade ett par snygga korta blåvit-randiga shorts i storlek 32 på Gina tricot när jag va på stan här om dagen, men dom va för stora. Detta betyder alltså att jag har storlek: British size 2, Sub zero, size 00, men om jag inte kan ha 32, ska jag ha 30 då? Finns det äns?
Det måste ju vara en british size zero, eller?

Och här går jag omkring och känner mig fet pga mitt intag på 1200 kcal idag, fast jag inte kan ha några kläder för att min storlek bara existerar på barnavdelningen, jag borde skämmas!

Och det gör jag, men fan va snygg jag kommer vara på stranden i sommar ;)

Så kommer jag gå runt och glassa this summer!


Kommentarer
Postat av: fredrika

vem fan vill ha ett benrangel som kallar sig tjock ? thats so sick !

2009-04-25 @ 00:09:16
Postat av: L.

Jag undrar också om strl 30 finns!? Jag kan inte heller ha 32 och inte några jeans strl heller. Om du får något bra svar på det får du rapportera till mig! haha

2009-04-25 @ 18:03:07
URL: http://perplexed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0