Ångest av pasta, kanske lite friskare?

Fan, det är nåt med pasta som ger mig grov ångest..
Jag har ätit för lite idag och det ger mig lite ångest, men ångesten för att jag precis ätit pasta(spagetti med sojafärssås) håller på att äta upp mig innifrån! Jag får till och med svårt att andas och ökade hjärtslag när jag ser på den här bilden! Men är inte den  VÄLDIGT  ångestframkallande?
pastahelvete

Vad får ni värst ångest av?

Idag har jag, min lille skrutt och min mamma gått på stan från kl 9(haha!) till 14. Dom flesta affärerna öppnade först vid 12, så vi kunde njuta av att promenera runt i lugn och ro i solskenet i några timmar.

Ibland när jag passerade ett skyltfönster så tror jag att jag såg verkligheten(en väldigt smal tjej med en sjukt snygg, lite för stor, klänning), och det gjorde mig lättad, kanske håller jag på att bli frisk?

Jag äter ganska bra just nu och tillåter inte mig själv att gå hungrig för länge, även om jag njuter av hungerkänslan. Min ämnesomsättning verkar ha kommit igång och jag har gått ner lite till i vikt, men det är tydligen ganska vanligt att det blir så(för anorektiker) när man börjar äta bättre och mer regelbundet.

Jag hoppas att det inte bara är min anorexi som lurar mig att jag mår bättre bara för att jag gått ner lite..

Ska nog ta en bit choklad snart, för annars går jag ner idag också!

haha

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bilden med spagetti ger mig panik. Det ser så mycket ut. :S

Jag får mest ångest av godis. (Kanske pizza också, jag har inte provat att äta det. Kommer Inte äta det heller.. just nu!)

2009-04-26 @ 19:43:20
URL: http://slim.devote.se
Postat av: Anonym

Kan inte du ladda upp nån bild på dig?



Sköt om dig!

2009-04-26 @ 22:24:54
Postat av: jenny

Haha fan vad galet, JA!, det hade jag :D

Varför stannade du inte mig och sa hej?

Så du bor också i Sthlm förstår jag. Lust med en ana fika någon dag och prata ur sig om all skit? :)



Kram

2009-04-27 @ 07:04:03
URL: http://jennyoregon.blogg.se/
Postat av: MOA

Jag får ångest bara jag ser typ smör eller vita mackor. Det värsta är vita mackor med smör och ost på tillsammans med ett glas jucie.



Den där bilden var ju helt ärligt ångestframkallande, det såg ut som megamke mat.

2009-05-02 @ 18:27:49
URL: http://moaasvardag.blogg.se/
Postat av: h

jag har inte så mkt ångest längre, men om jag får det är det av mättat fett, ush, det känns som det sätter sig direkt...

2009-05-03 @ 09:00:37
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0